20/4-09

heej, nu har jag kommt hem, och jag kom på att på utmaningen måste jag ändra lite, för de skulle ju bara vara första meningen:p men imorrgon hade jag iaf tänkt fara till nominen, vi är ensamma hemma , men då har jag ju helvetes utv samtal!! vi får se om jag ändå hinner fara till hon. her in mer bilder på pix nu, ska de från dom andra kamerna sen xå, när emma har skicka bilder. idag vare då skola, vi gjorde inte så mycke, jag & emily redovisa om vårt project ;p de gick ju ganska bra:p haha ;) Jag har gjort klart so`n idag, hehe, lite efter men har ju vart borta:p men det vart ganska bra ;)
nu har jag inge mer att säga hade bra! hejså:)


                                                                  emma jonsson<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0