andra avenyn;)

tjabaa;p

nu sitter jag här 6 ser andra avenyn, missade de igår:p det var jätte kul där:) Sofia lagade italiensk mat, men nån jätte god efterätt som betydde dra mig upp på svenska, den hette nå konstigt på italienska:p haha  mamma fick spa på piteå havsbad :) hon fick det också i thailand, men av massa andra folk:D jag var hos tandläkaren idag, plastade en el 2 tänder ;> jag fick bananlack;D vart ju överlycklig, haha ,ne, men det vart man så glad när man fick när man var liten, då slapp man borsta tänderna :p haha:) du har vi lov tors & fre, sköönt! :D vet inte vad jag ska göra, mamma jobbar både valborgs & dan efter så vi är nog barahemma & myser, grillar & sånt ;) nu ska jnag forsätta se aa, hörs sen! ;D

                                                                         

Kommentarer
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Bananlack ;) gott? ;>

2009-04-29 @ 18:55:33
Postat av: Minna

Ja, gud. Faster, ja! ;s

2009-04-29 @ 21:11:05
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0