blodpalt;D

hejsan, igårkväll for jag till farmor & då gjorde vi inte så mycke, såg robinson & de. sen idag vaknade jag typ halv 10 då skulle farmor lära mig göra blodpalt.  vi förberede lite , sen gick vi på datorn & lästa aftonbladen, sen ducha jag ;phaha,intressant. Sen gjorde vi då klart palten, det är jätte gott, men det är inte lika trevligt att göra den & sen äta. massa renblod & sånnt:p jag & farmor såg talang, vi höll på att skratta ihjäl oss för den där knäckebrödsdansen!:p
http://www.youtube.com/watch?v=yJKs5bYh-n4 hehe! en av dom var snygg;D  pratade med emma i telefon nyss, vi blir hemma själv hela dan & natten på tisdag så jag far nog till henne då, det är kul! ;D vi får se vad vi kan laga för mat då, det blir väll blöta! ;D men hade bra, hejdå! / maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0