cheesecake!

hej!

 minna hade tydligen gjort en header åt mig, det visste jag inte om!:p haha, ja den var ju lite lejd, men tack minna ;>
i lördags for jag minna, lisa & mamma till luleå, vi for på arcus, men där fanns det typ inget, vi lyssnade på anna skipper som var där, hon sa att ostbågar är  bland det värsta man kan äta! ;( det som är så gott!:psen for vi på storheden & handlade lite:p sen for jag till emma för jag hade lovat att jag skulle fata till hon.
då for jag dit då mötte jag hon med izzy, vi gjorde inte så mkt på kvällen , hyrde dumpad & patrik 1,5 , har sett båda flera ggr, men dom är bra! :D sen åt vi en massa cheesecake också! :D  mums!


vi hade ju inte lika fint upplagt, men de var skit gott ändå! :D

idag tog vi fram studsmattan, det var kul, zzy älskar studsmatta, han vart helt galen! :p sen vart vi lite trötta då la vi oss & vila med lilla bubben på den ;D nu ska vi till farmor & äta röding, mums!  men ajg orkar ju intge mer nu :p aja, hade bra! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

naaw så söt din heather blev eller vad då heter : ) puss<3

2009-04-26 @ 16:32:11
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: AGNES :)

Din header var jättefin :)

2009-04-29 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0