en shopaholics bekännelser ;D

hejsan;D

jag om typ nyss hem från skolan, igår var jag ju då med anna & emma, också typ tobbe:p
muffinsarna vart skit goda, annas muffins, jag & emma åt bara smet! :D
sen gick vi ju då ut på balkogen & spela gitarr  som vanligt, skämde ut oss lite, jag & emma! ;D
anna & tobbe var ju upptagna med annat:p hahaa

Nu sitter jag här, åt precis glass, fet som man ät! :p haha
Ikväll ska jag se på bio, en shopaholics bekännelser  vet inte om de stavas så :p
den är säkert jätte bra, har alltid velat se den;D det blir nog jag, judith, emelie, olli, emma s, de tror jag iaf,
lisa skulle till fjällen så hon kunde inte följa :(
men de blir nog kul iaf ;D

pappa for också till fjällen imorse, dom skulle fiska, hoppas dom får nån god fisk ;p hehe
ååh, jag vill till fjällen & köra skoter, det är de bäste som finns! ;D

förresten kolla min,anna & emmas blog, anna tyckte vi skulle skaffa en, så hon gjorde de , men jag & emma fatta typ inge, som vanligt. haha, men den heter iallafall  http://emmajanna.blogg.se
hehe;D

heejdååå! / majaaa! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0