kiki & sofia ;)

tjaa, idag har jag som vanligt inte gjort så mycket. jag kom hem gjorde lite engelska, duscha, & nu sitter jag här, ska snart gå ner & fixa ;D ikväll ska jag till min faster & kusin & fyra mamma i efterskott, typ 2 månader:p men vi har vart borta & så också hr de inte passat:p min kusin går kock utbildning på grythyttan, de där carl-jan har , haha han är kul:p så hon lagarjätte got mat ;>  kanske hon gör nått i talienskt , ohn har jobbat där vi får se, fast jag som är så kräsen på att pröva ny mat:p  men det ska bli jätte skoj, hennes hund är så göllig, en rotvailer( stavning) :p men han är jätte snäll :D
så jag kommer nog hem sanska sent ikv så komer va död imorgon.

åå, måste börja kolla på examenkläder ju!:p ha ganska många fina klänningar men, ja. jag köpte en jäte fin klänning i thailad, mrn den var svart, lite vit & lite lila, men egentligen fattar jag inte varför man ska ha vitt? men det kanske är kul med lite ljusare färger:p aja, har en fin rosa också, och lite annat, men vill ändå ha nytt :) aja, slut tjatat om de:p

hejdå! ;D

Kommentarer
Postat av: emily

haha, jag håller helt klart med dej! :)

2009-04-28 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0