måndag ;)

 heej! :D

idag har jag inte gjort så mycket, det var skola vi fick nya plattser, ajg sitter bredvid julia & emil, julia är ju smart & snäll, så de var ju bra : ) nu har jag precis ätit, och det  regnar ute, de känns som sommar när de gör det, för att de inte snöar, men det är ändå tråkigt när det regnar:p nu ska jag ha in mario på lisas nintendo DS hon köpte nå i thailand så  hon har över 45 spel, men då råka hon ta bort mario & då är det bara att ladda hem igen:p för mario är roligast! ;D hehe ;D
skönt att bara gå skola till onsdag, jag & pappa måste ju åka motorcykel första maj, det är skit kul, men man blir jämt så uttittad, för i har jämt dom uddaste sakerna :p så vi får kolla nån dag vad vi ska välja att köra, för det finns ju en hel del:p

hej då! / maja :)


Kommentarer
Postat av: Judithgrahn

sv: haha, jaa typ varenda dag! :) Joo det måste vi, i julas var väl typ senast? :O

2009-04-27 @ 17:54:10
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0