onsdag ;>

hejsan!

Idag har de inte hänt så mycke, emma klev upp 6 å duscha, sen väckte hon mig, gissa vem som fick gå ut med izzy igen
? ;p  jaag;> haha, de gör inge lilla korven;)
Vi behövde inte stressa nå  imorse, vi måste typ jämt springa till bussen, men inte idag! :D
Sen var de skola, då hände som inget jag fick tillbaka so´n, det gick väll sådär :p hade glömt vissa saker , för jag visste inte vad man skulle göra:p ajdå, men i förrgår fick jag näst bäst i klassen på svenska provet, tror jag iaf;D haha.
Imorgon har vi halvdag, så vi slutar 12, men i vanliga fall slutar vi 1, så vi missar bara en lektion! :( kunde dom inte ha haft de på en långdag!?

På fredag ska ja kanske se bio med judith, emily, olli, lisa & emma, tror ajg iaf  :p de skulle vara kul, det var längesen vi var alla! ;p

aja, hade bra! hejdå :) ( nu tor jag pappa ska ta fram den snabba sportbilen, den är så kul! ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0