skoter!

hejsan! kom juste hem, har vart & kört skoter hela dagen, det var jag, pappa, lisa, daniel & joel vi körde upp på asplövberg eller nå ;p sen kom nils;> så vi år lite där & så. Minna har ju fixat lite här, jag försöker ändra vissa saker, men fattar inte ett skit! vill inte ha nån bild;p hehe, men ja.. snart börjar skolan om & det ska inte bli kul;p men det är ju snart sommarlov, jag hade tänkt fara till farmor sen, men det blir nog inte, jag tänkte också göra lite läxor & så där. HAr typ jobbat ikapp allt från thailand. Förresten så borde jag he in bilder från thailand, men ids inte, men jag ska de nån gång, men emma måste skicka från hennes & lenas kamera, för minna hade inte så mkt bilder ;>
nu orkar jag inte skriva nå mer, hejdå, hade bra! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

så gullig bild maja ! vill du vara med mig på tisdag för dom ska ju till smärt saken xD puss älskar dei!<3

2009-04-19 @ 16:11:29
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: Minna

...

2009-04-19 @ 16:52:23
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0