studsmattan :D

   hejsan! ;D

vi har vart hos farmor & ätit rökt abborre & potatis, jätte gott, men jag var ju jätte mätt : ( :p
Sen kom vi hem efter 6 , då började jag & lisa att ta fram studsmattan, första problemet var ju bara att veta vart allt var!:p
vi har ganska många lador eller vad man ska kalla de på baksidan vid älven,  så de tog ett tag innan vi hittade allt:p då var  de bara att dra upp det med "mjölkärran". sen började jag & lisa klura på hur allt skulle´vara, och det otg ju sin tid. men tilllslut gick de, det är så jävla tungt att he fasst fjädrarna på våran för den är så hård! :p hehe, pappa måste till & me kämpa rätt hårt för de!;p emn han var inte hemma så lilla lisa & lilla jag klarade de helt själva! :o men det gick bra : )
sen duscha jag, och nu ska jag äta bullar , lisa kom & sa att alla vart brända, emn man vet aldrig om hon ljuger:p aja, hejdå! / maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0