valborgs :)

heej, har sovit 11 timmar inatt, sköönt! ;D gick typ & la mig 10 :p hehe. sen fick jag sa att pappa hade tagigt fram den snabba svarta bilen, då vart jag glad! :D det ärden på bild nr.2 :D
sen gick jag ut & hjälpte pappa polera bilar b.la dom här :

 tror det var den, är inte säker, finnns så många:p


dom vart jätte fina ;>  bilderna är gammla, då nu är dom blankare:p hehe.


jag tror att vi ska köra den imorron j ag & pappa, så håll utkik! :D haha, så pinsamt ;> han har målat den själv, så drygt, skulle aldrig ha tålamod:p

anna frågade om jag ville följa på valborgs nån stanns, men det gick inte : ( men nån annan gång! ;D
nu ska jag nog gå ut, det är så fint väder :D hejdå! : ) ha en bra valborgs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0