anna and tobias;D

anna & tobbe ringde vid halv 6, då satt jag fortfarande i bikini, också frågade dom om jag ville komma till tobba & äta grillat med hans familj & anna & hennes mamma, och självklart ville jag det:) så jag klädde på mig , fixa mig och cykla dit på ungefär en halvtimme, de ni! jag cyklade på knappt 9 minuter, snabbt för att vara mig;p¨

sen kom jag fram då åt vi super god mat, grillat, sen efter de en jätte god efterrätt, bär med vit chocklad & glass och sånt, grymt gott! :D
sen spelade vi lite buzz, också gick vi på selholmen och kolla när tessan & mysack badade:)

sen så for jag hem typ 20 över 10, måste fara så tidigt nu när de börjar bli så mörkt ute´;(

men de var jätte trevligt ikv:)

nu ska jag se nån film, kalle och chokladfabriken, osm jag börja se för några sagar sen, den är fan bra. synd bara att man blir så jävla chocklad sugen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0