blablabla..

godmorgon el goddag? that´s the question!

lisa kom in och skreeek vaaakna, du kan ju inte sova heela dagen! då vart jag lite sur & sa åt henne at dra åt *******, och sen somna jag om! :D haha, riktigt såå dramatsikt kanske de inte var, men jag vart då arg, hon väckte mig typ halv 12! ;o jag var trött;) haha, men jag har vart vaken ett tag nu:D

dagens planer är att fara till anna banana, skojiiit:;) <3

nuuu, ska jag äta, i´m hungrie, de var jag igår kväll/natt också, men orka inte äta, så nu ska jag de! :D sen är de väll bäst att klä på sig & så, sen fara till anna:) de är sååå skönt att gå i mjukiskläder hemma! (Y)

de är lite lejd, gårdagens  besökare är lika mycke som nu, och klockan är bara halv 1! :p haha, men de är bra! :)
pusss

nu ska jag nog ringa emma nominen jonsson :)<333


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0