fjortis anna! <3

goddagens;D

GRATTTTTTIS ANNA BANAN SOM FYLLER 14 ÅR IDAG, GRATTIS GUMMAN! <3333333

ja, igår kväll tog jag och emma moppana till påle badstranden och badade, de var sköönt, vi tog lite lejda undervattensbilder, wihoo:D


sen idag vaknade vi 9, ställde klockan, gick upp och åt och såna saker, sen for vi till mig.

efter de for vi till kikis strand och sola & bada, en snabbis:D de var skit härligt, och sjävklart hälsadfe vi på kissesungarna, sötingar:)


jag emma,tobbe & olle kom in till anna och sjööng jag må hon leva, hon visste inte att vi skulle komma nu, så hon satt ju som i underkläder, avrt vi förvånad, nej inte alls!:o haha, skoja :)


sen ska vi och äta nån stanns, de blir mycke trevligt:)


puss så länge & grattis anna som fyller fjortis idag! <3


rotade lite och hitta en bild, anna vet inte om de , mohaaha, men hon är ju så söt så;) <3


Kommentarer
Postat av: Anna Ek

haha morr<3 tack gummz!

2009-08-07 @ 01:34:58
URL: http://annzaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0