korstäääsk med anna banana!:D

igår dor vi till tobbe, där åt vi lite pizza med dom, sen klädde jag ut mig lite, tobbes stora byxer, hockey skydd, så man såg jättepumpad ut, också en stor tröja, hatt & en cykelhjälm, haha!

sen for vi till stallet & ordna vatten & mat år hästarna, sen for vi till korsträsk, sär gjorde vi lite allt möjligt, vi såg the ring, den var bra! också hittade vi en skiva med disco låtar som vi hedde på högsta volym och sprang runt i hela huset & sjöng oxh dansa & lejda oss! :D också sjöng gvi & spela gitarr för tobbe i telefon;> haha

vi gjorde allt möjligt, men riktigt vad sak ni ta & skita i! mohahaha,  nee, men vi gjorde väll inget spec, hade trevligt :) vi gick & la oss vid 4, vaknade efter 10, tror jag;D

sen till stallet igen, och nu är jag hos anna, hon duschar, jag ska cykla hem lite senare, hade tänkt fara till luleå på arcus, men vet inte än, vad de går för bussar & så, stannar nog hemma..,9
 morgonfrillor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0