maja hjärta emma

kom hem från anna för nån timme sen, har duschat och så, vetni, mín emma gumma kommer hem på måndag, jag längtar som faaaan! jag längtar efter dom övriga också, lena,izzy & anders också såklart;>
jag träffade lena på lk, då hade vi lite kramkalas;) haha

så de ska bli grymt kul att träffa hon igen, tänk sist var de 5 juli, när hon kommer hem är de typ 3e? en jävla månade utan hon, de är itne kul:(  när hon kommer ska vi renovera hennes pyttelilla husvagn, den är så söt, den kanske är 2-3m? :)haha, ska nog ringa hon snart, guud, vad längesen vi pratade vårt lejda språk, måste göra de snart ,innan jag får damp, jag älskar att vara lejd! :D that´s just me;)

i love you bby! <3

 we are fucking normal?!<3


pussspåer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0