min fantastiska morgon!

god morgon!

vakade 10 idag, tidigt va? men ändå för sent!  skulle upp kvart i 7 & åkta med mamma när hon far å jobbet till anna & göra "inbrott" där och lägga mig och sova bredvid anna där!
men då vakna jag, och fan assså! jag hade ställt in tiden på klockan, bara glömt att trycka pä sista knappen, så ja..

men jag cyklar dit sen hämtar mamma mig ikv, så de blir bra iaf! :)

+ att jag drömmde om skolan inatt, vilken matte jag skulle välja & så.. också skulle jag fråga lars vem som skulel ha röd & grön matte osv.. de var ju inte heller direkt kul de heller ;> haha

sen ska jag & anna till stallet, sen vet jag inte, de får ni veta senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0