mysig utekväll:)

har nyss ätit, oxfilé, klyftpotatis, pepparsås & beá! gottgott!

också har jag pratat med nominen:) hoppas jag kan vara med hon snart!

också börjar då skolan snart:(:(:(:(:(:(:(:@:@:@  okej, så  jätttttte hemskt är de kanske inte, men ganska!
också måste man välja om man ska ha grön eller röd matte, "lasse" (lars) rekomenderade mig röd, men jag kan verkligen inte förstå varför, bara på sista tiden de  har gått ganska bra, men innan var jag välldigt slarvig:p
hoppas man inte får han då! haha, vilka promlem asså! (;

mamma, minna & lisa sitter ute vicd eldplattsen, ska också gå ut mysa lite:D hade bra sålänge! :)

 
yeah, jag spelar på lisas mario, de är ju skit kul;p
 myyys, mamma, minna & lisa<3
 fire!
 
fin kväll, nästan så man vill bada, eller så inte ;)

uppdaterar senare!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0