kattungar, sol & bad!

idag cyklade jag till kiki och där kom sandra & carro också:) julia min kusin var också där, hon jobbar typ i kebnekaise(stavning) eller nå, så har inte träffa hon på länge, så de vaar kul!:D

det var jätte varmt & sköönt! vi sola & bada! och självklart kollade vi på dom skit jöta kattungarna, jag döör så söta! ;D
somsagt så om ni är sugna på en katt, eller vet nån som är de, så hör av er! för dom måste ju också få nya hem;)

här är annonsen på blocket! http://www.blocket.se/alvsbyn/Raggas_kattungar_22863388.htm?ca=1_12&w=0


är dom inte söta, 2 honor & 2 haner! :)
här kommer lite bilder från idag! :)
 häärligt!
 minna & sandra;> julia :)carro äter bulla:)


våran fina sandskulptur;p
naaw!
 man vill bara äta upp dom;>


trött liten katt;>
syskonkärlek

de var allt för idag, nu ska snart jag, minna,sandra & carro upp & fika på hundberget:)

pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

så du har börjat med min pusshejs:)

2009-08-04 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0