oh sunny day!

igår hade vi jätte trevligt, jag anna & tobbe gjorde olika saker,orkar inte säga, sen gjorde vi upp eld i bastun & så, sen efter ett tag kom olle, sandra, och två andra, kom inte ihåg vad dom hette:D

dom kollade lite på bilarna & så, sen abstade jag anna & tobbe, de var sköönt, också badade vi ju & så:D
sen satt alla vid elden & pratade & grilla korv:D

sen före 12 for dom kanske? kollade inte på nån klocka på hela kvällen;> sen satt vi kvar ett litet tag vid elden;>
sen gick då jag anna & tobbe & la oss i timringen & såg skräckfilm, the gravedancers eller nå sånt, sommnade själklart när de var som bäst och de viktigaste var, men så är de, sen var jag typ halv vaken ett tag, men tobbe lyckades se hela, anna somna först, hon var så trött;)

sen somna vi typ kvart i 4, eller nå;>

jag & anna vaknbade typ 10.40, men tobbe sov längreee. sen åt vi frukost och så, sen for tobbe sen for jag & anna till stranden och bada och sola, skönt! sen nu har anna också farit, så nu sitter jag härt i min ensamhet! :(

ja, ut i sköna vädret! hade bra sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0