godnatt bilder!

jag ska nu bara säga god natt folket, nu ska jag fortsätta kolla på borat, fick pausa, de var så svårt att kolla sammtidigt som att sitta på datorn;p


smörjde in benen en extra gång! ;D haha, kul att gegga lite;p

den där är gammal den, jag minns när jag fick den, då var jag ganska liten, också var jag arg på mamma, för att typ minna & lisa hade fått nå som inte jag fick, då var jag jätte arg också fick jag den & trorsor som var rosa & de stod typ princes på, haha!! då vart jag lite gladare:)


den här fick jag på flyget till eller från thailand, bra att ha ibland;) vill tbx till thailand nuuu!!





haha, vi har alltid så skoj på msn!:D pusss<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0