kyckling baugetter

kom hem från anna vid halv 10, vi har ridit idag, jag också! de var skit kul, de är så roligt att rida, gjorde ju de jämt när jag var mindre, men nu var de längesen! vi skritta! :D jag kunnde faktiskt få hästen attgöra nånting, vet inte vad de heter, men iaf så den her huvudet på nå sätt:p haha :)

efter jag kom hem så fick jag för mig att göra kycklingbaugetter, gottgott!
jag är verkligen ingen kock, de är bara att konstatera, och de tror jag alla som känner mig redan vet? ;>
vet inte huuur många ggr jag fråga mamma om hjälp! också när jag skulle he curry på kycklingen kom de över heeela spisen, utom på kycklingen.. sen så har jag gjort massa fel också, brännde brödet, spillde kyckling överallt, och sen när jag skulle he in plåten där den ska va, hedde jag den först i frysen, osv...

jag är inte bra på att laga mat, och kommer aldrig att vara de!

 
mina var inte riktigt så fina, men goda var dom! och de är viktigast! :)

så är de bara! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0