gammla brunette bilder!

nu sitter jag och käkar farmor morötter, som jag palla från dom;) hehe, dom var inte hemma, men de gör hon nog inget alls:D

också har jag köpt hårfärg!! det blir brunare, ja, vi får se hur de blir, men förförra vintern elelr nå hade jag super brunt, vet inte varför, såg så jävla blek ut, hade vart finare om man inte gjorde de! :D

 
shiet, längesen! håret var ju ganska fint, men lite väl mörkt! hade inte så kort, de var uppsatt;>

de är minna som har rita dedär för lä'ngesen! :p
men där hadej ag iaf lite ljusare, med sligor

 
nästan 2 år sen! :p
samma som den övre, mörkt med slingor

har haft flera andra färger när jag var mindre också, men hittade inga bilder på de:D

så senare får ni se hur de blir!:D

Kommentarer
Postat av: Minna

Eh, de är ju inte jag som har ritat det där? ;o

2009-08-17 @ 00:24:19
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0