poker face

vaknade efter 12, av att emma ringde:)  men hon skulle ringa sneare, innan hon åkte insane, whiihoo, vill också  åka den ju! :D också skulle lady gaga vara där! hon är ju skit bra, hon vill jag också se, haha, men kul för emma! :)

nu ör de inte länge skvar tills hon kommer & jag får krama om hon massssssoor! :)

hade tänkt att anna kanske kunde komme hit idag, basta & bada & så, hon har inge ström i telefonen,& jag har laddaren, hmm, anna om du läser dig, så hör av dig! ;) så kanske vi kan hitta på nått? ;D 


också stor hundarna där,grand danios, så söta! mina släktingar har sverigest största, man kännes sig ganska liten bredvid den! ;p

märkte nu att de inte var hela låten med, men skit samma! ;>

Kommentarer
Postat av: anna

jag läser förnst nu;P

men vi måste vara med varann i veckan annars går jag under!:OOOO pussälsk!<3

2009-08-03 @ 00:55:32
URL: http://annzaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0