vattenskidor

igår for jag till emma, eller vi for till åke & där åkte vi vattenskisor baki en jätte snabb båt:D fan så kul, de tog typ 3-4 ggr att komma upp, men sen då flöt de på, då kom man upp alltid på 1:a försöket, också kan vi byta fil också, som emma säger:D

den idag har vi städat i lilla husvagnen, vi har hunnit jätte mycket, vi har hett ut allt, tryckluftat & dammat dynorna, tagit bort heltäckningsmattan på golvet, tagit bort gardiner & gammla lister, tomt alla lådor & skåp, dammsugit osv...
så vi är på god väg:) de kommer nog bli jätte fint:D

imorgon ska jag mest troligt vara med anna, vi ska springa, jobbit men välbehövligt! :D

 här är btw den nya byrån, lite stökigt där på menmen, ser ni navkappseln där, den fick jag av pappa en jul, önskande mig de jätte mysket:D haha!

 nyduschad i pappas stora t-shirt, mys! dock inte så snyggt men, shit the same! :D

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0