.,.,.,.

jag trodde klockan var 8, när den var 6.. så vad ska jag göra nu? funderar på att renbädda sängen, se finns inge skönare att sova då! loove my bed, ni ska bara veta hur gooosig jag har den, då har jag ett tjockt täckre längst bak, sen 5 st, stora fluffiga kuddar på. Sen 2 st tjocka duntäcken på mig! :D hihi, så de lär ju ta ett tag att byta allt;S menmen!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


har inget med inlägget att göra, men de är ju så tråkigt utan bilder;> haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå wannabe min säng? det var dock jag som började med 4 täcken och 3 kuddar? :P haha ;>

2009-12-17 @ 19:51:59
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/
Postat av: Madde

God morgon! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-18 @ 08:07:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, 5 kuddar ja! men inte de med täckena ! xD :) det är bara att erkänna!

2009-12-18 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0