försenat flyg

jag pratade med emma tidigare ikväll när dom var påväg till kalax, flyget skulle ju egentligen gå 11 ikv, men de blir försenat pga vädret antingen till typ 00.30 eller imorgon typ 11.00, surt som attans, också får dom ju inte igen dagen dom missar! haha, där fick ni lite information om hon! ;)

emma när hon sover i planet påvägen hem från thailand, hon har gjort dedär själv om ni undrar! :) lejddd;)

imrgon kommer mest troligt betygen, min skoterhjälm, och skoterbrillzen, haha! jag tills vad jag får se vad jag får för betyg, har redan fått veta gode många coh i dom har de gått gode bra ändå, jag kommer att ha ig i bild! ;p

fett onödigt inlägg hejn, men jag har tråkigt, okeey..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0