friluftsdag

idag hade vi lucia och friluftsdag på skolan, skönt med inga lektioner. Jag hade badminton och boxersize, på badmintonen vad vi över 140 personer på typ.. 4 planer? hmm, jag fick iaf spela 2 matcher, och fölora båda, haha, jag suger! men vi gick då sen. Sen for vi till korpen och körde boxercize, de var jobbit, men de ska de va! :D

och nu har jag precis duschat och smörjt in mig med min chocklad body-lotion, den luktar gott:D haha, nästan så jag vill äta upp mig själv, hahah, jag skojja verkligen där! bara så ni vet! ;D
sen bär de av till hanna, där ska vi äta gomiddag och ha de trevligt:) sen sover jag nog mest troligt där:D

Kommentarer
Postat av: Evelina Hansson

Åh, vad söt blogg du har!

Hur är det? :)

2009-12-13 @ 11:45:19
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0