gammmmel bilder!

nu ligger jag i sängen och ska fortsätta se bruno, om jag pallar den extremt gaya och lejda filmern;S ;D

just nu.. känner jag att jag vill köra skoooter! och grilla fläsk.. eller hur emma?! ;) jäklar å, när vi åkte pulka ner från toppen av ett fjäll, flera kilometer  åkte vi! och när lena satt i skoterpulkan och höll i emmas baby born(bebis docka) också tippa pulkan och de första emma säger är: neej, min baby born! tänk om den gjorde illa sig! hon brydde sig inte om sin stackars mor! hahaha!


och bara för de slänger jag in en bild på en steeencooool jag och lisa, i fjällen i en skoterpulka när vi var små!;)
och jag vet att ni totalylovvveee mina steeeekarbrillls! ;>  uuh, de ser ut som att jag har västa prillan:S haha

och bara för att jag nu hitta lite bilder från när jag var en liten skit( vilket jag kanske fortfarande är :( ) så får ni lite meer:D

minna med pappas småå stövlar, så söt:)

minna, lisa och jag;)

varning för nakenbild!

jag och minna i bastun:D


massa ungar på nå tak hemma, undra vem de är? :D

jag vinkade så lejdt;)

flottaskoll! haha;) fattar ni?

aja. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta ni är :D gillar bilden med stövlarna :D hihi (Y)

2009-12-07 @ 21:20:14
Postat av: OlllliiiBolllii :D

Så söta ni är :) gillar bilden med stövlarna :D (Y)

2009-12-07 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0