jul & hockey!

godkväll!

vet att jag har uppdaterat dåligt, men whT  fuck, det har ju bvarit jul å allt:)
igår då, julafton, så såg vi ju kalle anka som vanligt. Sen åt vi masssa julmat, och hade de trevligt! Vi har väll ca 18 pers, och 2 stora hundar, 2 schäfrar(stavning?) och en golden retriver, 2 tjejer och en kille.. haha, ja nu kan ju tänka er vad kul hanen hade det! :p haha, jäklar vad dom sprang runt! sen halv 12 for vi till kyrkan på nå grejjs, å de var faktiskt skit mysigt. nog för att jag jävlat höll på att somna men..

sen kom tomten och delade ut alla julklappar! :) fick massa fint, men de berättar jag när jag kommer hem så får ni bilder och sånt ist! :)

idag var vi på hockey, vilhelminas a-lag spelade, det gör dom alltid på juldan! min kusin, och kusins kille spelade, riktigt kul faktiskt! :D sen vann jag också nå relax och spa mojjs på hotellet här, men de kunde jag inte ta eftersom jag inte bor här:( fuck! så jag fick en chockladask istället;)
 
haha, jag kanske gillar att ha julgranspoller på öronen..
samuel! :)

jonas! :)

ankan, gullan, pappa, jag å minna;)



Kommentarer
Postat av: Jessica Hedman

ja ha?

2009-12-25 @ 23:02:38
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0