långt inlägg

tjoo, längesen sist, men nu ska jag berätta vad jag har gjort hela helgen :)

fredag: For jag på kalas hos hanna där vi var massa folk och åt massa god mat, och masssvis med godis, och såg idol, erik vann! i´m happy;) sen när vi bara var några kvar så hade i disco, haha, ne men vi spela jätte hög musik och gjorde en extreemt vacker dans till lite olika låtar. Sen sov jag, anna & hanna där och vi gooosade hela kvällen och natten i dubbelsängen, och lyssnade på vinnarlåten;) och år caaandy!

lördag: vi vaknade typ 9, då for ansii till stallet, och ja och hanna låg i sängen och lyssna på musik och tränade på goosiga ställningar i sängen.. förklaring: det är när man har masssor med täcken och kuddar också fluffar man till dom och lägger dom på ett speciellt sätt så man ligger jätte skönt! haha, föstår om ni inte fattar nå, men de behövs it! där låg vi till typ 3 kanske, sen brakade sängen, ids inte berätta i detalj, men den var typ helt ihoprasad, men skickliga som vi är så lyckades vi bygga ihop den, och anna hjälpte oss också:D
sen på kvällen goosade vi ännu mer, sen gick vi ut lite, och så.. sen kom adam, och sen gick vi ut på byn och bara gick runt:D sen la vi oss och prata och goosa, sen somna vi typ 3, haha, värsta vakan alltså;>

söndag: vi vaknade tyo 10, låg i sängen och goosa, sen for anna till stallet, så såg jag och hanna idol och förs goosa vi massa,sen fick vi värsta damputbrottet och båda började slå varnadra på typ allvar och typ lugga varandra, boobiskrossa och slogs, haha! :D sen goos igen:p leeejd! sen for vi och kolla på stallets luciatåg med häsar, sen for vi hem till hanna, sen for jag hem.

och nu är jag sjuukt ttt..undra varför?! :o heheee, också har jag blivit förkyld, ta mitt liv! så jag driker famors hemagjorda svarvinbärssaft, kokhet!mm, gott:) också är de bra mot förkylningen:D
orka inte vända den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, maja undra varför du är sjuk.. :P

2009-12-13 @ 20:57:02
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Jo, det är bra med mig! hänt idag? =)

2009-12-13 @ 21:29:58
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0