no homework!

vill ni veta en extremt härlig sak?!?! :D:DD

vi har inga läxor och prov kvar nu före jul!!! wihoo, fast de skulle  verkligen inte förvåna mig om vi får nå mer, vi skulle kanske ha nå no i vekan. menmén,m idag hade vi kemi prov, och de var de knasigaste provet jag har varit med om;o iaf  om man har lars som verkligen inte vet hur man ska lära ut, och som inte har koll på vad han sa som  vi skulle träna på och inte träna på, mnen skit samma, ids inte bry mig nå mer om de! :D

idag ska jag bara ta de lungt, kanske ta en promenad, de behövs verkligen efter allt caaandy jag åt i helgen, dvar verkligen iiinte lite! haha, inte bra! ;>
jag och emma på phb i somras<3
min nominen far ju till thailand den 27 dec, i 2 långa veckor,ta mitt liv.. i´m gonna miss her like hell!


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, så du saknar helvetet?



De evil devil!

2009-12-15 @ 21:24:16
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0