spanska..

kom precis in efter en promenad, gick helt själv.. de var läskigt, är ju kolsvart ute;S

idag då.. var de skola, också hade vi spanska för första gången på över en måndad, cecilia har varit sjukskriven.. ja, också har vi typ inte ens gjort klart typ kap3, också tror hon att vi kan ha prov på kapitel 1-4/5:o
förstår inte hur hon tänker, jag vart sur! skrek lite å så.. hahaha! aja, vi fetvägrade ju, då sas hon att vi skulle ha lite olika läxförhör och så, och ett puttelitet "prov" fasst med böcker och så, lovade hon. men inte fan var de så, vi fick inte ha böckerna. men prov hade  vi då vart maja angry så jag typ: du ljöög! haha, kunde bara inte hålla mig:p men klarade de nog, men ändå;D

onöding information hejs, men shit the same! gaah, de går inte att gå in på facebook;(
men nu ska jag ta en dusch, de behövs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0