torsdag

hej, idag hade vi matteprov, fyfan! gick nog inte så bra, sen så gick jag och emma på byn och shoppade;o haha, ne.. inte precis men jag köpt ie julkappar och pressenr och sånt, jag tror fan fi stod över en timme och slog in 3 paket, haha! jagsuger verkligen på de.. också tog jag jämt för lite papper,så jag var vungen att"lappa" på massa ställen.

sen for vi hem till mig där vi inte har gjort så mycke, pluggat lite å så, sen på gudstjänst, bara 7 kvar nu;o hahha! drygt.. menmen!

imorgon är de lucia på skolan och frluftsdag, jag har valt badminn och boxersize, don´ask me why:D men he  blir nog fínt! ;p sen kalas hos hanniie, så skoj de ska bli! :D:D

hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0