-

idag vaknade jag av att emil kom in & sa maja, du måste vakna nu , klockan är halv 12 ju! jag bara oj, ja, jag kommer:p
haha, emma hade som väckt vid 9, så jag ska vara glad? ;D

idag har vi inte gjort så jätte mycke, vi gick till lasse & ann-louise & hälsade på , sen kom anna sandström, en rolig tjej som dom känner ;D nu gör emma fläskfilé & ris, de gör vi alltid när vi är hemma själv! ;D och barnen är typ ute & brottas på studsmattan eller nå.

ja, en dag kvar tills emma far, kommer ju typ börja böla! ;s åå! :p också far amanda också imorgon, alla far ju! :(

nu ska jag inte tjata om de längre, utan & gå ner & vara med dom när dom likaså är här! ;D

byee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0