anna far imorgon:(

har nyss pratat med anna i telefon om olika saker, trevligttrevligt;>  hehe

ska försöka lägga mig tidigt ikv, omg, jag far ju på söndag, de hade jag ju glömt :p måste packa imorgon, anna far ju till sthlm imorgon, kommer sakna hon massssor! :(( och jag saknar emma massssor också, hon som skulle ringa, men de gjorde hon inte, de var nå fel på telefonen eller nå??

tror vi ska på ikea snart eller nån gång när vi har kommit hem eller så, pappa gillar verkligen inte ikea han sa typ, ja de finns då inge intressant med ikea, de mest intressanta är ju fan en korv för 10 spänn!: p haha

nu ska minna förhoppningsvis göra en disign & header åt mig. tur jag har hon som gär sånt, dör de kan jag inte själv! :p

 hejdå, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0