äntligen hemma:)

nu är jag äntligen hemma, efter en lång bilresa, sköönt!! det är skit härligt väder, och jag vill fara ut med båten, men jag vill inte fara själv utan pappa, för pappa är  i kebnekajse,  (jag vet att jag har stavat fel, vet fan inte hur de stavas):p ni vet sveriges största berg, pappa & kenneth(min farbror) ska gå upp för de;D men jag får väll nöja mig med att bada lite här hemma, eller cykla till kiki:D

ni lär väll kanske få bilder senare idag, men nu vill jag ut i  det fina vädret:)

anna är på grönan idag, jävligt kul fök hon! :) men fegis anna ska inte åka insane, haha, lilla anna då, jag älskar dig än fast du är feg! ;> haha, ne, men de finns ju annat att åka som är roligt:D haha, puss anna! <3

emma är i dalarna, har inte pratat med hon idag, men får väll ringa senare:) puss på emma! <3 haha

ne ska jag kiiila, byyeee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0