åsele marknad

igår var en riktigt rolig dag, den började med att sandra & samuel ( hennes kille ) kom & hämtade oss efter 12 nån gång, sen for vi på åsele marknad:D vi diggade musik i bilen, också är samuel så rolig han tutade åt allt & lejda sig:D haha, när vi kom fram gick vi runt & kollade i stånden & sånt, sen fans det karuseller, vi åkte 3 st, för de fans bara dom som var roliga, vi fick köa skit länge till star dancer, men de gjorde inget för jag stod bedvid en skir snygg kille;D haha sen kollade vi lite med och sen for vi hem hit & hämta badkläder, sen for vi till samuels pappa, som hade stuga på andra sidan sjön(ni vet ju inte var de är men skit i de;P ) vi blåste upp ringen & den uppblåsbara "vattenskotern" sen for vi mend båten, de var skit kul, men man vart ganska blöt, jag rammlade aldrg av nä han körde nå, men sen mär vi stod helt stilla trillade jag i vattnet, så jag fick simma till båten, men de var skönt att bada:D där var vi iaf i några timmar, de var riktigt kul:) sen åkte vi tbx till vilhelmina & beställde pizza, sen for vi till deras lägenhet & käka de;) sen kom vi hem vid 10 eller nå sånt:) en riktigt lyckad & rolig dag helt enkelt, sandra & samuel är så himmla snälla!:D imorgon kommer jag hem, det har vart jätte kul här, men det ska bli skönt att komma hem också:)

Kommentarer
Postat av: Minna

Så jäkla kul! Önska jag hade varit med. Dessutom önskar jag ni kunde stanna ett tag till, är gode skönt här hemma! ;)

2009-07-19 @ 16:06:29
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0