baby maja;>

idag har jag varit med anna, de var trevligt:D 

först var vi med tobbe, bobby, eril & emil ett litet tag, sen gick vi till annas brors tjej & hennes barn lilly, så söt!:)
aen for vi hem till anna & åt & spela guitar hero, sen kom tobbe , bobby & olle, sen gick vi ut & hoppa studsmatta sen kom emil också;p sen kom annas pappa & hämta hon så då cykla jag hem ;> anna far ju på lördag till gotland, kommer sakna hon! :( <3

nu sitter jag & ser filmer från när vi var små, haha, jag hade hörselkopor, precis som pappa :D yeeah, pappa har ju jämt de, med radio :p haha :) man var ju osm gode söt när man var liten, om man får säga så? ;> haha, jag trodde jag hette pippi;D jag såg typ upp till minna jag härma hon på allt hon sa också sa jag att hon var min kompis och minna gjorde allt möjligt med mig, typ stoddade in smulor i min mun från golvet å allt möjligt :s 



                                                                                              
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0