brunettebella?

dårlig uppdatering, men jag har vart på ikea idag, inlägget jag skrev igår kom inte med;(

ja vi var somsagt på ikea, fick byrån som jag pratade om för ett tag sen, och lite annat små tjafs;>
kommer bilder när de är klart!

så nu är jag trött, klev upp tidigt imorse, och har gått på olika affärer , långtråkigt, men ändå ganska kul ;) ikea är värlens laburint, hittar fan inte  där, sen när ajg tappa bort alla, vilket jag gjorde ofta, satte ajg mig vid om är barnskärmarna, med toutch också är de  typ memory, och rita & sånt, välldigt kul! :)

caroline harlin fyller 14 idag, grattis!! <3 ska nog till hon imorgon, ska bli grymt kul, var svin längesen jag var med hon! :(



grattis igen<33

de är vääärldens röra i mitt rum, fyfan, orka inte se de , så jag gick ner igen;>

och förresten, gode lejt att blondinbella har gått & blivit brunett! ;> passar som inte ihop, men han var fin i den färgen:)


                                     BLOND                                                                                             BRUNETTE

vad tycker ni var finast? jag tycker båda, ´de var snyggt med brunt också! ;D

men nu ska jag kila, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0