emmajanna<3

inatt pratade jag med anna i telefon i nån timma, om allt mellan himmel & jord! ; )

emma nominen jonsson ska kanske på britney spears konsert i globe, fatta om jag är avundsjuk!? ;o jag skulle vela se de, tkr fakiskt att hon är bra,  först  när hon var mindra var hon jätte bra, sen vart hon typ "porr stjärna" med typ pice of me, och gimme, gimme more.. haha, men nu dedär circus albumet tkr jag är gode bra ;> haha, då vet ni de! :D  hoppas de är bra iaf!  saknar emma massor! <3

anna far ju då idag, :(( inte kul asså! kommer sakna hon också! och jag far ju fan imorgon, måste packa idag! :p

skulle bara säga att jag älsar emma & annna, dom är ju som bäst!
 gjort den själv på mobilden :D yeaah<33
 anna ek<33
 emma jonsson<33

ni tkr säkert att emmajanna låter skit fjolligt, men de skiter jag fullständingt i. de kanske inte är så jävla coolt, men vadå vi är ju lejda, då måste vi ha ett lejt namn också!? ;D haha, orka bry sig uti allt alla tkr? ;)

btw. min har gjort om min disign åde, visst vart de bättre?  :) tack minna, kolla förresten på hennes blogg!
www.minnaadahl.blogg.se  ! :D

byeee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0