grattis judith:)

idag väckte anna mig somsagt, sen cykla jag till hon sen for vi & sprang på åsen 2 varv, sen duscha & fixa oss! ;) sen var vi med tobbe & olle, och de har vi vart hela dan ;D
 
imorgin ska jag upp typ kvart i 7, ska vara hos anna typ kvart över 7, så tar bara på mig & far typ , äter lite;> sen hinner jag sova lite hos hon, sen upp & springa, sen duscha & fixa, sen piteå med hon olle & tobbe, och säkert nån mer;) det blir mycket trevligt:) d

et var skit kul att träffa gull anna idag! <3 saknat hon massssoor! ;*

grattis judith som fyller 14  år idag! :) <3 ( klockan är snart 12, så snart var de igår;>)
förr bodde vi typ hos varandra, vi hade jämt så kul! :)

hahahah, är vi inte grymt coola asså!? ;o ja, vi tycke tydligen de då:p haha, vi hadde kludd( härtmassa ) typ på näsan & ögonbrynet & gjorde världens poser ;) haha, gulligt va? ;) haha  , undra hur längesen de här var, ojojoj:)

puss på judith & grattis igen♥

och puss på er alla andra! ;)♥

Kommentarer
Postat av: JUDITH GRAHN!

naaw :)<3 vilka minnen..haha förjävla lejda vi var där ;))

2009-07-27 @ 00:01:28
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0