hemma

jag har inte skrivigt nå på jätte länge, men snart ska jag iaf till emma där ska vi sköta emil & hugo medan! :)s alla andra är på beach party;D det blir nog skoj, hela helgen utan föräldrar;) haha, men sen när jag kommer till emma för jag väll göra ett inlägg med allt vi har gjort där, sen efter helgen när jag kommer hem måste jag hei n bilder;D vi har iaf haft det mycket trevligt i piteå! : )

men en trtåkig sak är ju att emma far till sthlm på söndag & hon kommer säkert vara borta i över en månad! ;oo hur ksa de gå , jag är med hon minst 3 ggr i veckan typ också ska jag inte få träffa hon på skit långe!! :(( vad skaj ag göra på dagarna? också sern far anna till gotland & sthlm , hur kul är de för mig då?! ;o hahaa, ja, men jag får vara med andra folk då som ajg annars inte är med så ofta, de är ju också bra!:)

men nu ids jag inte skriva nå mer, gör de senare:) byeee

Kommentarer
Postat av: E*

haha, joo ;> rikitgt snyggt!

2009-07-03 @ 17:23:56
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0