IKEA

hejhej, kollar runt på lite "byråar" som jag vill ha kläder i, som ska vara im itt rum ist för skrivbordet;> den här från ikea är ganska snygg:D först kom lisa & sa, åå , en sån har mimmi, sen kom minna & sa att verran har en sån & sen kom jag på att anna har en sån:D haha, men skit i de, de var den bästa jag hittade nu iaf, för jag vill ha en som är ganska låg så man kan ha lite saker  på den & med många  lådor;>


mamma tyckte att alla 3 skulle få en sån;> hon sa ja ni får fråga pappa & fara på ikea med han:p
jag tänker mig bara pappa inne på ikea, han skulle få panik, han gillar verkligen inte sånt med shopping åde:p haha, så kul;D  nu ska jag fortsätta med mitt letande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0