inte utan min dotter

igår kväll hade jag stoor städning av mitt rum, jag dammsög, skurade, dammtorkade, renbäddade & rensade lite;>
jag kom på en sak att jag behöver verkligen inte mitt skrivbord, annvänder de aldrig, ist kan man ha som en byrå med låder & ha kläder i , för jag har mina kläder därnere nu;>

sen såg jag på: inte utan min dotter , den är så bra, och hemsk! och idag vaknade jag 11.10, tidigt va?! ;D

sen så ska vi ju kanske till vilhelmina på söndag, men då missar jag ju digiloo, och de vill jag ju inte! :( åå, de var inte säkert att vi skulle dit, men kanske, de är så kul där, förra året var vi där med carro & sandras familj, de var skit kul;D

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0