klart i rummet

imorse före 9 började jag & pappa montera min ikea byrå, de tog sin tid, fyfan asså! typ  klara, så märker vi att vi har gjort fel, riva skiten & börja om.. menmen, den vart klar tillslut:)
 bra att ha kläde i ;)

sen for jag till carro:) grattsis i efterskott igen, de var skit kul att träffa hon, tråkigt att vi itne är med varandra lika ofta, hon är verkligen skit snäll<3

sen for jag hem, sen kom några vi känner från lettland, och våra tyska grannar, många olika länder här;D pappa bjöd på souvas, hehe, men de är gott som fan:D

sen så var de tänkt att fara på hundberget med sandra,minna & carro, men  då hade jag lovat anna att va med hon på kvällen ist, för jag kunnde ïnte på dan, vi skulle springa,  men de orka  vi inte;> inte bra, där var jag ett tag, de var mys :)
får gå upp på hundberget nån annan dag, vi har jämt skit kul! :D

nu ska jag snart lägga mig; men btw, RIX FM FESTIVALEN imrgon  med bla anna, och tobbe å dom,  grymt kul!
 sen åker jag med anna till boden, sover där, sen får vi se vad som händer:)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0