kvällsdopp i älven

vi for till kiki & bada, det var grymt sköönt, länge leve älven!;p  haha, men det är verkligen världens skönaste ställa att bada på , på kikis strand  så fint, och så skönt, hellre älven än en skitig nerpissad pool!:p haha!
enda nackdelen med älven är väll att de är gode strömt, haha, på vissa ställen, idag lyckades jag simma ut lite långt, bottnade inte också var det ovanligt strömt, för älven gick typ ihop sig där då blir det extra strömt, jag simma&simma&simma, men kom jävlat ingenstanns, men tillslut lckades jag ta mig upp, fick typ kramp, världens träning asså! ;D

guuud så söta kattungarna var, tog tyo 10000 bilder, men orkar inte he in dom nu;>
vbtw, om nån är intresserad av en katt, så hör av er, tror man kan ta dom på typ 4-5v eller nå, det är 2 helsvarta & 2 svarta med lite vitt på tassarna & nosen & de, bilder kmr! jaja, men hör av er om ni är intresserade, för kiki sa att jag kunde ju höta om nån ville ha en katt, då tänkte jag att då är de väll läge att skriva om på bloggen:D

hejn vart ett trååkigt inlägg, men skit the same! ;) pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0