mini twister & pekå´s;)

hejj, diggade ni inte min förre rubrik? :D haha. kom inte på nå bättre:p haha, vi har varit på pekå´s ( min ingifta morbrors affär, eller vad man säger) :p haha, de är typ som dollar, billgt & bra, men mindre;> sen for vi på konsum & köpte lite saker, mormor ska göra taco-paj imorgom, också köpte vi mini twister:D tror vi har varit på alla mataffärer idag :p haha, ica, konsum & pekå´s:D kag & lisa nöter typ super mario, yeah, vi hittade lite fusk ;> har skrivigt lite med anna & så, vi måste göra nå riktigt kul när hon kommer hem, och när nominen kommer:D men nu ska jag gå, ni kan ju inga el smsa mig, om ni nu saknar mig;> haha!

Kommentarer
Postat av: emma

asså, du är ju fan smart, lägga ut mobil nr på blogg? :O pucko! puss<3

2009-07-13 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0