nominen<3

imorse vaknade jag av att hugo kom & hoppade på mig& ville att jag skulle vakna, eller klockan var vid 12:p så jag gick upp, sen åt vi frukot, sen la vi oss & kolla på eva & adam. Sen efter ett tag kom mamma & hämta mig.

det var verkligen inte roligt att säga hejdå till alla, kommer sakna dom, amanda är ju så söt & snäll! emiln & hugo är ju också värdens gulligast ungar, också emma som är världens bästa gulligast kompisen man kan ha! ojojoj, se desperat jag låter;p men jag fick världens klump i halsen, huvva, emma kan ju inte vara borta så länge, kommer seriöst att dö!

nog tjatat om de, har skrivit om de i varje inlägg, kommer säkert fortsätta med de, haha:p idag har jag bara segat, vilket jag kommer göra i en månad typ :p  men jag ska hinna vara med massa andra som jag inte träffar så ofta har jag bestämmt, för det är också välldigt trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0