piaggio;D

goddag ♥

jag och lisa cyklade först till min faster kiki, för att kolla på hennes 4 kattungar, men dom var inte hemma, sen for vi till jossan & skulle kolla på hennes hund, men hon var inte heller hemma, så då var de bara att fara hem igen, då hjälpte jag pappa med nå i garagaet, btw, vi har inte tagit fram  den älskade piaggion än!? :o :p
det är som en liiiten lastbil, fast en moppe, om ni fattar? haha;D hittade ingen bild, men skit samma;p

ikväll vill jag åka båt, om de itne blir regn, jag vill åka ring baki båten, men det är så kallt i vattnet nu, så kag vet inte, också rammlar man av hela tiden , iaf när pappa kör:p fast båten går så sakta;p


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0